ARVONTA!

Jeaa, nyt on arvonnan aika 30 lukijan kunniaksi! Eli eiköhän pistetä arvonta rullaamaan, tässäpä ohjeet osallistumiseen:
Eli tää arvonta on ihan kaikille, et ei oo pakko olla lukija, mutta jos olet, saat lisäarvan! En jaksa tähän keksiä nyt mitään kysymystä, mut jos haluut, ni saat toki kertoo et miksi luet tätä blogia. Ei siis oo pakko. :)
Ja arpoja saat:
-jos siis olet lukija
                 -linkkaat arvontani omaan blogiisi
                                 -kerrot vähintään kaksi juttua, miksi luet blogiani
Eli, arpoja voit saada yhteensä kolme, ja kerro kommentissasi monellako arvalla osallistuit. Ja muista ehdottomasti laittaa sähköpostiosoitteesi kommentin loppuun, että saan sinuun yhteyden jos voitat!
Arvonta päättyy 17.8.! 
Ja palkinto siis on kynsilakka, korvakoru, ja kaksi käsikorua.
ostokset 004
Onnea kaikille arvontaan!

14 kommenttia:

  1. oon lukijana ja tykkään blogista koska on hyviä laadukkaita kuvia ja kiinnostavaa tekstiä.

    eli kahella arvalla!:)

    ettaaa98@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. oon lukija ja luen sun blogii koska kuvat saa mun mielenkiinnon heräämään ja pidän ulkoasusta:) kaksi arpaa siis:)

    jenica.m@luukku.com

    VastaaPoista
  3. Kolmella arvalla mukaan, olen lukija bloglovinin kautta, tykkään blogista siksi, koska kuvat ovat hienoja, teksi helppolukuista, ja yks syy on se että asut "vaan" 100km päässä meiltä :D Mainostin blogissani, http://jarkihoi.blogspot.com

    tiina.heikkinen99@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. kahella arvalla mukaan, tykkään sun blogista ihanan ulkoasun, kivojen kuvien ja sujuvan tekstin takia & mainostan täällä:

    http://karoliinaslittleblog.blogspot.fi/2012/08/uusi-banneri.html

    karozeewa@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. Kolmella arvalla mukava, olen lukia, pidän sun kuvista, ulkoasusta ja hyvä muutenki ja mainostan täällä :http://now-tomorrow-and-always.blogspot.fi/2012/08/friends-are-sunshine-of-life.html

    http://now-tomorrow-and-always.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Yhdellä mukana. Mutta eikös tässä ole mahdollista saada yhteensä 4 arpaa, kun on mahdollista saada kolme lisäarpaa? Tai sitten oon tyhmä ja ymmärsin väärin :D

    tiinatsi@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. Lahdella arvalla mukana!

    - kuvat hyvä laatusia ja kivasti muokattu.
    - ulkoasu tosi hieno!

    salo.aino@suomi24.fi

    VastaaPoista
  8. Lukija olen ja postaus mun blogissa on tässä: http://hennalii.blogspot.fi/2012/08/i-want-go-to-school.html

    - Kuvat on hyvälaatuisia ja hyvin otettuja
    - Postaukset on kivoja!

    hennppa@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. • olen lukija - 1 arpa
    • linkkasin - 2 arpaa - http://ellimaijasblog.blogspot.fi/2012/08/my-days-in-pictures-happy-birthday-me.html
    • päätin liittyä blogin lukijaksi, koska blogin postaukset ovat mielenkiintoisia ja blogi vaikuttaa muutenkin todella kivalta! :) - 3 arpaa

    elli-maija.kuosmanen@hotmail.com
    http://ellimaijasblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  10. -olen lukija - 1 arpa
    - luen blogiasi, koska se on tosi mukava ja erittäin kivoja postauksia, tykkään niistä! :D - 2 arpaa

    jansku_96@hotmail.fi

    VastaaPoista
  11. oon lukija.
    luen blogsuus koska oot mun kamu ja tää on kiva :DD
    en voi linkata ku blogger sekoo :(

    VastaaPoista
  12. kolmella arvalla mukana !
    1. Olen lukiasi
    2. http://siqudk0.blogspot.fi/2012/08/mua-on-alkanu-ihan-suunnattomasti.html << linkkasin arvonnan blogiini
    3.Luen blogias, koska selkee ulkoasu ja kaunis bloggaaja ! Postaukset mielenkiintosia ja puoleensavetäviä :)

    siqudko@hotmail.fi

    VastaaPoista
  13. En edes huomannut, että sulla on arvontaa, mutta selailin vanhoja postauksia läpi ja hoksasin tän! :D Pakkohan tähän on siis osallistua. (:
    Ja juu, olen lukijasi. Aloin tätä lukemaan ihan vain mielenkiintoisten ja monipuolisten postauksien takia. Monet blogit menettävät hohtoaan jo siinä ensiklikkauksella ulkoasun takia, mutta sun blogia jaksoin lukea pidempään tän ihanan ulkoasun takia. Onneksi luin, ihana tapaus! (:

    Kahden arvan voimin metsästetään arvontavoittoa! ((:

    beautiful.darkness@hotmail.com

    VastaaPoista

Kiitti ku piristit päivää. :)